Domowy Izotonik, czyli co pić podczas treningu.

http://gratisography.com/


http://gratisography.com/

 

 

Tak jak obiecałam wracam z przepisem na świetny domowy napój izotoniczny.

Jak wiemy zadaniem takiego napoju (ważne są też składniki ) jest to, aby zawarte w nim minerały i elektrolity natychmiast się wchłaniały.

Daje nam to dłuższy trenig więc nie jest bez znaczenia.

Dla mnie typowym jest to, że kwadrans przed treningiem robię sobie litr takiego napoju:

3-4 Łyżki miodu,

Szczypta soli,

Sok świeżo wyciskany z cytryny (czasem grejpfruta),

Uwielbiam do tego dodać kilka listków suszonej mięty (ale to już mój indywidualny smaczek).

 

Wszystko dodaję do 1 litra filtrowanej wody, wstrząsam i do lodówki.

Słyszałam też, że niektórzy zamiast wody używają naparu z zielonej herbaty.

Litr takiego napoju świetnie nawadnia, znam jego skład i kosztuje mnie tyle co cytryna.

 

Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>